Page 2 of 2 (34 items) < Previous 1 2
This post has 33 Replies | 4 Followers

Posts 2
marius delport | Forum Activity | Replied: Tue, Oct 2 2012 1:37 AM

Hi praat met my asb

Posts 10031
Forum MVP
NB.Mick | Forum Activity | Replied: Tue, Oct 2 2012 2:10 AM

marius delport:

HI dit is Marius delport op die lyn

Ek het die program libronix nou al +- 4 jaar ek het nou n nuwe laptop gekoop en kry nie die programm aan die hardloop nie.

Ek is al 11 dae besig en het alles afgelaai van die net wat menslik moontlik is libronix wil nie start nie help...help asbmarius

Marius, welcome to the Logos user forums!

Unfortunately I don't read Afrikaans or Dutch very well - maybe some other users who do so drop by, but I think your chances for communication here are better in English.

Do I understand correct that you wanted to install Libronix onto a new laptop and had technical problems? You may post to the dedicated Libronix forum http://community.logos.com/forums/31.aspx (there are some reported problems with Windows 8, and Windows 7 may require a patch for Internet Explorer to run Libronix) - most users switch over to Logos 4 (it's free and will run all your Libronix resources) or run both applications in parallel.

Hope this helps a bit,

Mick

Running Logos 8 latest beta version on Win 10

Posts 1257
HJ. van der Wal | Forum Activity | Replied: Tue, Oct 2 2012 4:39 AM

Shalom Marius en welkom op het forum!

Ik kan eigenlijk niets toevoegen aan het goede advies van NB.Mick. Welke versie van Internet Explorer gebruik je?

Heb je ook al een mail gestuurd aan de helpdesk van Logos?

Met hartelijke groeten,

H.-J.

Posts 2
Matthys Strydom | Forum Activity | Replied: Mon, Jan 14 2013 8:22 PM

Hi Kent

It seems that we are still waiting for these standalone titles in Afrikaans. Do you know when they will be available if ever?

Matthys

Posts 270
Kelvin Niblett | Forum Activity | Replied: Thu, Jun 13 2013 9:43 PM

Any news yet on Afrikaans titles yet Kent?

And when they make it will the Afrikaans bibles have sympathetic highlighting?

Posts 27676
Forum MVP
JT (alabama24) | Forum Activity | Replied: Fri, Jun 14 2013 4:16 AM

Kelvin Niblett:
when they make it will the Afrikaans bibles have sympathetic highlighting?

I don't have any inside knowledge about this, but presumably not. To have sympathetic highlighting would require that there be an underlying reverse interlinear, which is very expensive to produce. 

OSX & iOS | Logs |  Install

Posts 217
LogosEmployee
Jannie van Niekerk | Forum Activity | Replied: Fri, Jun 14 2013 7:41 AM

Kelvin Niblett:

Any news yet on Afrikaans titles yet Kent?

And when they make it will the Afrikaans bibles have sympathetic highlighting?

Ek het ongelukkig nie veel meer om by te voeg tot die gesprek nie, maar sal aanbeveel om idees na suggest@logos.com te e-pos.

Posts 10
Gabriel Smit | Forum Activity | Replied: Wed, Nov 20 2013 12:17 PM

die e-biblioteek is nergens meer te vind, so ek wonder of mens nie met die kopiereg eienaar in verbinding kan tree om 'n kopie legit in die hande te kry nie.

logos het ook nie sedert 2011 'n afrikaanse bybel laat verskyn nie - nie van wat ek kan agterkom op hulle webwerf nie - was dit 'n lee belofte?

"Vertrou nie op prinse, op die mensekind, by wie geen heil is nie. "
(Psalm 146:3)

in Christus

gabriel smit

Rom 8:1 "There is therefore now no condemnation to them which are in Christ Jesus, who walk not after the flesh, but after the Spirit."

Posts 270
Kelvin Niblett | Forum Activity | Replied: Thu, May 15 2014 5:16 AM

Kent Hendricks:

Several Afrikaans titles will be available very soon on Logos.com, including Afikaanse Nuwe Vertaling 1983. This title will be available as a stand-alone.

"Very soon" must be a long time as it is three years and 5 days ago.

Posts 5
NJ Swart | Forum Activity | Replied: Fri, Aug 22 2014 11:49 AM

As well as a 1933/1953 Afrikaans Translation?

Posts 503
Sarel Slabbert | Forum Activity | Replied: Fri, Aug 22 2014 2:32 PM

Kelvin Niblett:

Kent Hendricks:

Several Afrikaans titles will be available very soon on Logos.com, including Afikaanse Nuwe Vertaling 1983. This title will be available as a stand-alone.

"Very soon" must be a long time as it is three years and 5 days ago.

And how!! I asked a similiar question in August 2014 (see here). So hopefully it will be addressed soon.

Posts 32
LogosEmployee
Bill Nienhuis | Forum Activity | Replied: Fri, Aug 22 2014 4:58 PM

We're very near to being able to provide the texts again. Thanks for your patience.

Posts 30
Jacques | Forum Activity | Replied: Mon, Aug 25 2014 2:46 AM

Yes

Posts 7
Gerhard Venter | Forum Activity | Replied: Mon, May 11 2015 10:12 AM

Gerhard Venter. Soos julle van my naam kan aflei, is ek Pools ;->

Ek is op soek na die 1933 vertaling in eboekformaat (synde 'n bietjie lank in die tand).

Page 2 of 2 (34 items) < Previous 1 2 | RSS