Surinamers fawaka?

PEW
PEW Member Posts: 56
edited November 21 in English Forum

zijn er sranang man die logos gebruiken? Mischien kunnen we een forum starten? Surinamers anyone? 

Tagged:

Comments

• HJ. van der Wal
    HJ. van der Wal Member Posts: 1,761 ✭✭✭

Shalom Erich!

Vanwege de zichtbaarheid kun je jouw bericht beter in het algemene forum plaatsen. 

Er is al jaren een Nederlands subforum - https://community.logos.com/forums/132.aspx - maar daar wordt niet vaak gebruik van gemaakt. Het aantal Nederlanders dat hier actief is, is heel beperkt. Vorig jaar is er een nederlandstalige Facebook-groep opgericht en daar is wel wat meer activiteit. Ik weet niet welk social media platform in Suriname het grootst is, maar misschien kun je daar ook een oproep plaatsen.

Ook al kom ik uit het noorden van Nederland, ik wil met alle plezier meehelpen om Logos meer bekendheid te geven (bijvoorbeeld door persoonlijke boeken die relevant zijn voor Surinamers?).

• PEW
    PEW Member Posts: 56

Dank je wel HJ,

mijn Nederlands taal beheersing is niet zo goed. Ik woon al bijna 13 jaren in Canada maar af en toe spreek ik met mijn vrienden in Suriname en Nederland. Ik had wel een jaartje in Den Haag gestudeerd maar dat was ook lang geleden. Ik probeer een beetje meer actief te zijn in de forums en 't is altijd gezellig om weer Nederlands te spreken!