Toestand van Nederlandse versie van Logos

Bob Matsy
Bob Matsy Member Posts: 25 ✭✭

@Matthias Mangold (Logos) Ik weet niet als jij de juiste bent om dit te vragen, maar ik was benieuwd over de toestand van de Nederlandse versie van Logos. Ik gebruik Logos in het Engels, maar ik ken mensen die het graag in het Nederlands willen gebruiken. Maar de Nederlandse versie is eerlijk gezegd erg triest. Bijna niets is vertaald, en de vertalingen die er wel zijn, zijn ook niet echt goed. Ik snap eigenlijk niet goed waarom dit überhaupt als optie wordt gegeven.

Is dit iets dat aan gewerkt wordt en dat een prioriteit is bij Logos?

Ik heb een post gezien van 2018 over crowdin. Is dit iets dat nog gebruikt wordt?

Ben gewoon benieuwd als jij (of iemand anders) iets hierover kan zeggen.

Comments

• Matthias Mangold (Logos)
    Matthias Mangold (Logos) Member, Community Manager, Logos Employee Posts: 274

Dag @Bob Matsy, je hebt gelijk dat de Nederlandse vertaling van de software niet up-to-date is. Jaren geleden was er een initiatief om de UI met hulp vanuit de community te vertalen. Zo heel ver is men daarmee echter niet gekomen en er wordt niet meer actief aan gewerkt. Ik kan me voorstellen dat we in de toekomst (misschien met d hulp van AI) dit weer kunnen oppakken.