ontmoeting?

JC54
JC54 Member Posts: 311 ✭✭

Goedendag landgenoten,

vandaag schoot me een gedachte door het hoofd: zou het niet leuk zijn om eens te zien of als enthousiaste Nederlandse Logosgebruikers ergens een koffietje/theetje/biertje zouden drinken. Gewoon omdat je toch een soort van verbonden bent als je dezelfde software gebruikt :P

Het is maar een gekke gedachte, maar aangezien Nederland aanmerkelijk kleiner is dan de VS is het voor een aantal van ons misschien nog best haalbaar.

Ik woon in Leiden en ben redelijk flexibel naar alle plaatsen met een treinstation.

Idee?

Comments

• Luuk Dondorp
    Luuk Dondorp Member Posts: 353 ✭✭

(gelukkig kan ik nu wel even wat posten, terwijl de rest van de Faithlife servers nog platligt..

Lijkt me een leuk idee. Eens kijken wat in NL mogelijk is. Mij maakt niet uit waar.
    Ben benieuwd of er nog meer reacties komen.

Luuk

• HJ. van der Wal
    HJ. van der Wal Member Posts: 1,761 ✭✭✭

Shalom!

Het lijkt mij leuk om een keer af te spreken, al moet ik daar gelijk bij zeggen dat ik mij slechts een paar keer per jaar in het wilde westen waag (en dat is dan voornamelijk vanwege het boekenaanbod in Houten).

Ik vraag mij trouwens af of wij als Nederlandse gebruikers niet wat meer met Faithlife.com zouden kunnen doen. Er zijn wel groepen waar Nederlanders zich bij aangesloten hebben (bijvoorbeeld Logos Gebruikers NL), maar tot nu toe is er maar weinig activiteit.

Zelf zou ik meer voelen voor een besloten discussiegroep waarin we ook bestanden kunnen delen waarvan het niet de bedoeling is dat ze open en bloot op internet komen te staan. (Voor de goede orde: ik denk hierbij NIET aan materiaal waar copyright op rust - dus géén HSV - maar meer aan documenten die voor gebruik binnen de kerk bestemd zijn). 

• Hans van den Herik
    Hans van den Herik Member Posts: 345 ✭✭

Beste mensen, Een ontmoeting zou leuk zijn, maar de suggestie van Henk-Jan is zeker het overwegen waard. Er zijn vast dingen die we kunnen delen!

Hans

• Michel Pauw
    Michel Pauw Member Posts: 564 ✭✭✭

Leuk idee, maar voor mij een beetje onpraktisch omdat ik in Papoea-Nieuw-Guinea woon. Wel heb ik een aftrap gedaan voor een kennismakingsrondje in de FaithLife Groep 'Logos Gebruikers NL'.

Dell XPS 17 9700, W11, 32GB, 1TB SSD, NVIDIA GeForce RTX 2060
    L5+L9+L10 Portfolio | Logos Max | Translator's Workplace

• HJ. van der Wal
    HJ. van der Wal Member Posts: 1,761 ✭✭✭

Wel heb ik een aftrap gedaan voor een kennismakingsrondje in de FaithLife Groep 'Logos Gebruikers NL'.

Shalom Michel!

Leuk initiatief. Zou je dit ook willen doen in de Faithlife-groep Netherlands Dutch? Deze groep heeft namelijk nog een aantal leden meer. In dat geval zal ik ook meedoen met het kennismakingsrondje.