logos bible sofware dejo de funcionar

Page 1 of 2 (32 items) 1 2 Next >
This post has 31 Replies | 3 Followers

Posts 17
Pablo Esteban Andrés maldonado | Forum Activity | Posted: Thu, Jun 20 2019 11:58 AM

al abrir el programa, me sale un cartel donde dice que:

LOGOS BIBLE SOFWARE DEJO DE FUNCIONAR

El programa dejo de funcionar correctamente por un problema. windows cerrará el programa y te notificarra si existe una solucion.

POSEO WINDOWS 10 HOME,TENGO INSTALADO LOGOS 8.

Posts 27798
Forum MVP
JT (alabama24) | Forum Activity | Replied: Thu, Jun 20 2019 12:30 PM

Welcome! Smile Sorry you are having troubles. Tongue Tied

Try opening to a blank layout. I believe on windows you press and hold the control key immediately upon startup. If that doesn't work, you will need to enable and post logs. See the "logs" link in my signature line. 

OSX & iOS | Logs |  Install

Posts 17

no funcionó, voy a ver si logro hacer la habilitación de registros

Posts 17

me podrias mandar el link, por favor. gracias

Posts 17

Logos Log Files no logro encontrar esta carpeta para mandarla :(

Posts 25096
Forum MVP
Dave Hooton | Forum Activity | Replied: Thu, Jun 20 2019 3:54 PM

See https://support.logos.com/hc/en-us/articles/360027869132-How-to-Enable-and-Submit-Log-Files

The log files were moved to a new location in the latest version (8.5)

Dave
===

Windows 10 & Android 8

Posts 27798
Forum MVP
JT (alabama24) | Forum Activity | Replied: Thu, Jun 20 2019 5:58 PM

I will need someone with more tech skills to assist. I do see that your version of Windows is outdated. I don't know if that is related or not. 

Posts 27798
Forum MVP
JT (alabama24) | Forum Activity | Replied: Thu, Jun 20 2019 5:59 PM

Also, your log folder did not include a logos.log file, which indicates that logging was not enabled. 

Posts 25096
Forum MVP
Dave Hooton | Forum Activity | Replied: Fri, Jun 21 2019 7:45 PM

Pablo Esteban Andrés maldonado:

The problem is connected with the resource LLS:DICTEOLOGIA.

Delete the file(s) C:\Users\maldo\AppData\Local\Logos\Data\iz5p0tct.xif\ResourceManager\logos\LLS_DICTEOLOGIA*

Delete the file C:\Users\maldo\AppData\Local\Logos\Data\iz5p0tct.xif\ResourceManager\Resources\DICTEOLOGIA*

where DICTEOLOGIA* means any name that starts with DICTEOLOGIA

When you restart Logos, there should be no crash, and the resource should be downloaded.

Dave
===

Windows 10 & Android 8

Posts 17

Muchas gracias por contestar, al borrar los archivos anda todo bien por el momento, espero seguir todo asi .. :) Yes

Posts 25096
Forum MVP
Dave Hooton | Forum Activity | Replied: Tue, Jun 25 2019 7:05 PM

Good.

But your version of Windows 10 is 3 years old. It is not supported by Microsoft, and it is the minimum version supported by Logos.  You can manually update at https://www.microsoft.com/en-au/software-download/windows10   (use the Update now button).

Dave
===

Windows 10 & Android 8

Posts 17

la verdad muy triste por no poder resolver el problema de manera efectiva. estoy actualizando manualmente como se me pidió, el error vuelve a los días, si se encontró una solución definitiva al inconveniente avisenmen por favor. gracias

Posts 25096
Forum MVP
Dave Hooton | Forum Activity | Replied: Mon, Jul 1 2019 10:48 PM

Please upload more logs if you still have a problem.

Dave
===

Windows 10 & Android 8

Posts 17

tengo actualizado windows como lo pidieron en uno de los mensajes anteriores, pero el problema sigue apareciendo, que me recomiendan hacer? volver a la versión anterior de logos? acabo de subir el ultimo registro

3286.Logos (2).zip

Posts 17

si alguien puede aviseme como sigo ya que el problema continua, o indiqueme como hacer el reclamo de manera efectiva para asi encontrar una solucion

Posts 25096
Forum MVP
Dave Hooton | Forum Activity | Replied: Fri, Jul 26 2019 2:59 AM

This error concerns LLS:1.0.3005 & LLS:1.0.502 (paste it into the Command Box to find its title). What were you doing with them? Can you work in Logos if you don't open them?

Dave
===

Windows 10 & Android 8

Posts 27798
Forum MVP
JT (alabama24) | Forum Activity | Replied: Fri, Jul 26 2019 4:25 AM

Dave Hooton:

This error concerns LLS:1.0.3005 & LLS:1.0.502 (paste it into the Command Box to find its title). What were you doing with them? Can you work in Logos if you don't open them?

See my original post about opening to a blank layout. 

Posts 17

C:\Users\maldo>\LLS: 1.0.502
El nombre de archivo, el nombre de directorio o la sintaxis de la etiqueta del volumen no son correctos.
C:\Users\maldo>LLS: 1.0.3005
"LLS:" no se reconoce como un comando interno o externo,
programa o archivo por lotes ejecutable.

eso es lo que me aparece al buscar el titulo de los errores que me mencionas, ¿como se solucionan, o me estas diciendo que es un problema de la computadora y no del programa?

NO ESTABA HACIENDO NADA EN LA COMPUTADORA CUANDO USABA LOGOS, asique nose porque salto el error.

Page 1 of 2 (32 items) 1 2 Next > | RSS