What happened to all the Afrikaans Resources?
Comments
-
Please assist in directing people to the links I posted regarding Afrikaans Bible books. We may not be able to get some of the titles but most are still in print in South Africa. The suggestions I made may be valuable to the whole forum.
0 -
HI THERE,
i HAVE ADDED SOME BOOKS VIA https://feedback.faithlife.com/boards/logos-book-requests.
Interliniere Bybel Grieks-Afrikaans nuwe testament | Faithlife
Die Bybel 2020-vertaling met Deuterokanonieke boeke (AFR20DC) | Faithlife
i WANT TO MARKET FOR SUPPORT OF THESE PRODUCTS AS i FIND THEM INDISPENSABLE AS AN PERSON WHOS FIRST LANGUAGE IS AFRIKAANS.
Please advise how we can go about doing this using logos as the platform too. e.g. placing an article on the Logos bulitin.
Old logos users have moved on locally and use free software missing out on the LOGOS strength.
I will be willing to draft an article. I own almost 33000 books on logos and South Africa has a vibrant Reformed Scholarly community that will realy expand on this demand. I wil do my part. olease assist where you can.
0 -
Yes it could be but I have recovered one of my books from my original disk as it is no longer available in any other way.
Users should log a call to faithlife. they gave me the following response.
Thank you for getting back to us with this information!
We were able to find the license for "Handboek by die Bybel" under andre.nagel@t-systems.co.za. However, since this is an older license from Logos Library System, and because of how these licenses worked, there isn't a file that we can directly unlock on your Logos 10 software. To add this resource to your Library you can scan it from the original disc by following the steps here: https://support.logos.com/hc/en-us/articles/360015624592-Scanning-Resources-Into-Logos-Bible-Software
In regard to the Afrikaans Bible you're requesting, you can make a suggestion on our feedback page below where the proper department can take it into consideration.
Faithlife Feedback - Logos Book Requests: https://feedback.faithlife.com/boards/logos-book-requests
Hope this helps!
Thank You!
Samuel Leon
Faithlife Support Department
800-875-6467 | 360-527-1700 | UK Callers: 0(871)218-1700 | México: (222) 555-1716
www.Logos.com/Support - Logos Support
www.Logos.com/Videos - Training Videos0 -
Sarel
Ek het al my CD's en lisensies. Al my boeke is beskikbaar op my bilioteek. Soos ek verstaan as jy jou epos êrens langs die pad verander het dan kry jy probleme, maar as jy Logos support kontak met jou lisensies dan link hulle dit na die nuwe adres. Ek het met Logos 2.1 (1997) begin en so aan gegaan tot by 9. Nou is dit net te duur om 10 toe te gaan. Ek is op ongeskitheids pensioen en oor 60. Ek wil graag die NIGTC wat nuut bygekom het aankoop, maar gaan volgende jaar weer swot, so op my ou dag. Dit wil voorkom of die nuwe wette op terrorisme (ke by dearsa) wat gemaak word wil verys dat 'n ou 'n goeie geakrediteerde teologiese kwalifikasie moet hê of hulle gaan jou van terrorisme aankla. Ek het wel Christen Sielkunde geswot, wat help. Ek het 'n baie groot papier biblioteek gehad, maar dit aan die Afrikaanse Protestantse Akademie verkoop. Ek het wel toegang vir my studies tot hulle biblioteek sou Logos kort kom. Ek het 69 CD's voir dit op lug gegaan het.
Ek het gelukkig my ou epos adres en al die lisensies. CUM versameling, Lux Verbi versameling, Die Swart kommentaar reek van die Nzg Kerk-Uirgewers en Pharos Woordeboeke, Bybels met strong nomering, ens so baie ander.
Jong ek is dankbasr vir die genade.
Groete
0 -
goeie dag ek is n nuwe bybelstudie beginner en wil weet of ek ook al die bronne kan koop of is daar n manier om dit nog te bekom?
eks nou in my silver jare en sukkel bietjie met die engels laat weet as dit opreg wardeer. groete Willem Botha [willembotha53@gmail.com]
0 -
Willem Botha said:
goeie dag ek is n nuwe bybelstudie beginner en wil weet of ek ook al die bronne kan koop of is daar n manier om dit nog te bekom?
eks nou in my silver jare en sukkel bietjie met die engels laat weet as dit opreg wardeer. groete Willem Botha [willembotha53@gmail.com]
0 -
Ek is betrokke by die vertaling van 'n Hebreeuse leksikon in Afrikaans en 'n Bybelse woordeboek in Afrikaans. Dit sal digitaal beskikbaar wees.
Die leksikon is 'n vertaling van die Hebreeuws-Nederlands Lexicon.Hierdie leksikon is in 1994 vir die eerste keer elektronies vir Bybelsagteware gepubliseer en is ook in 2007 as 'n boek vrygestel. Hoogs waardeer in die Nederlandse taalgebied. Ek dink dit sal ook deur baie in Afrikaans gebruik word.
0