Matthew Henri commentaar in t Nederlands

Beste mede Logos gebruikers. Zelf ben ik nogal gecharmeerd van de Bijbelcommentaren van Matthew Henri (1662-1714). Bij mijn meeste Bijbelstudies pak ik graag even zo’n stoffig exemplaar uit de kast. Nu zag ik dat de commentaren ook in het Nederlands gratis op het internet beschikbaar zijn ( http://theologienet.nl/theologieindex.html#HENRY). 25 delen kunnen daar zowel in PDF als RTF gedownload worden. Wat zou het mooi zijn wanneer deze commentaren ook in Logos te benaderen zijn. Ik kan er natuurlijk een Personal Book van maken. En dat ga ik natuurlijk ook doen.

Vraag 1; Is er al iemand die Personal Books (ingericht met Milestones’s en al) van Mattew Henry heeft en die met mij wil delen?

Vraag 2; Een koppeling per vers vind ik wel heel veel werk. Een koppeling per Bijbelboek vind ik al heel wat. Kan iemand mij vertellen welk commando en variabel ik aan ieder PB document moet plaatsen wanneer ik wil dat het betreffende BP van Matthew Henry bij mijn beschikbare commentaren staat wanneer ik een Bijbelvers in mijn digitale Bijbel selecteer.

Pfew, heel verhaal.. hoop dat het duidelijk is

Groet,

Marco

Comments