Matthew Henri commentaar in t Nederlands
Comments
-
Hey Marco
sorry my Dutsch is terrible (as german I can understand a bit of yours) but there is a discussion here https://community.logos.com/forums/t/195811.aspx that might interessed you.
For Commentary you just need the [[ xxx]] part to place it before your Vers. (Or copy your Text into the follwoing Document
0 -
Shalom Marco!
Marco van Tol said:Wat zou het mooi zijn wanneer deze commentaren ook in Logos te benaderen zijn.
Mooi idee! De website theologienet.nl bevat nog veel meer materiaal dat ik graag in Logos beschikbaar zou zien. Het lijkt me wel goed om eerst contact op te nemen met de mensen achter de website (Stichting Gihonbron?) want de teksten zijn in ieder geval aangepast wat de spelling betreft. Het zou jammer zijn als het Personal Book uiteindelijk niet gedeeld mag worden vanwege copyright-problemen.
Hoewel ik het erg druk heb, wil ik graag meewerken als dit project in gang gezet wordt. Ik heb redelijk wat ervaring met het maken van persoonlijke boeken.
0 -
Sascha John said:
sorry my Dutsch is terrible (as german I can understand a bit of yours)
Schalom Sascha!
Schön dass du dich hier im niederländischen Forum meldest! Mach dir keine Sorge um die Sprache. Alle Niederländer lernen Englisch und Deutsch in der Schule.
0 -
Hallo Sascha, Danke, dass du mitgedacht hast. Ich werde den Link besuchen. Ich habe auch einen Kurs zum Erstellen persönlicher Bücher bei Learnlogos.com gekauft.
Ich werde sehen, ob ich es schaffen kann.
Vielen Dank für Ihren Beitrag
Marco0 -
Hallo Hendrik-Jan,
Dat is een goeie. Het zou mooi zijn wanneer het Personal Book Matthew Henry gedeeld zou kunnen worden met de groep zonder ons druk te hoeven maken over rechten.
Wanneer ons plan serieuzere vormen aan gaat nemen, dan moeten we de site maar eens contacten.
Hartelijke groet
Marco
0 -
Ich find es interessanter das ich Niederländisch verstehen kann (ein wenig) :-) Marco der Kurs ist super ich hab ihn auch gemacht bei John bekommst du auch eine Vorlage für Kommentare meine ist von ihm weitergemacht
Oh der Link ist eine Worddatei als Vorlage für eine Bibel du kannst sie nutzen für den Kommentar
0 -
Hallo Sascha,
Ich habe den Kurs heruntergeladen und angesehen und er sieht gut aus.
Die heruntergeladene Datei besteht aus einem MP4-Videofilm, Excel-Vorlagen und Handbüchern in Word. Ich werde bald damit arbeiten.
Vielen Dank für den Tipp zur besten Vorlage, die ich verwenden kann.
Gruß
Marco0 -
[Y]
0 -
Ik heb ook het een en ander aan personal books.
Wellicht kunnen we ergens een cloud boekenplank maken. Wil daaraan wel meewerken.
Hans
0 -
Klinkt interessant...
0