Cursus van Mobile Ed- Wie kennis vermeerdert...
Tja ‘Wie kennis vermeerdert, vermeerdert smart’. Ook ik mag dat nu weer ervaren.
Omdat ik een gloednieuw Logos9 Silver Baptist gebruiker ben mag ik een gratis cursus van Logos-Mobile-Ed uitzoeken. Je zou zeggen “Leuk!” maar in die snoepwinkel verdwaal ik helemaal en dat vermeerderd dus mijn smart Ik weet het niet meer .
Is er een forumlid die zegt "Wow, nou dan raad ik je echt die ene cursus aan van Mobile Ed!! Dan hoor ik dat graag.
Anders ga ik gewoon voor de duurste. Ik ben tenslotte Nederlander he :-)
Groeten
Marco
Comments
-
I can’t offer any specific recommendations, sorry, but wanted to point out the bonus offer of two additional courses for $99.
https://www.logos.com/bonus-courses
Whichever course(s) you choose, I hope it will be a blessing for you!
Thanks to FL for including Carta and a Hebrew audio bible in Logos 9!
0 -
Thanks PetahChristian for your reply [Y]
0 -
Omdat mij eerder de sociale instituties en dus antropologie meer ligt, ben ik daar voor gegaan. Echter was het ook gewoon een blinde gok...
0 -
Sorry mijn Nederlands is helemaal niet goed, maar misschien is het goed genoeg totdat je begrijp wat ik bedoel...
Ik wacht nog steeds voor een beter uitverkoop voor Logos 9 voordat ik het zilver pakket koop, maar mijn strategie om een jaar geleden de cursus voor Logos 8 te kiezen was te beginnen met de duurste cursus (dus ik ben een Duitser), en de video samenvattingen voor de cursussen te kijken tot ik een cursus ontdekt heb die ik leuk vond.
En ik deed hetzelfte weer voor de tweede cursus voor $50.
Er is een reden waarum de duurste cursussed de duurste zijn. Ze zijn helemaal de langsten. Maar als je een lange cursus kiest die je niet nodig hebt, dan is dat geen goede keuze. Het zou beter zijn om een kortere (en goedkopere) cursus te keuzen die je kan beter gebruiken.
Ik vind cursussen met uitlegging van Bijbel boeken het leukst. Enige goede professoren zijn Craig Evans, Craig Keener, Mike Heiser en Daniel Block.
0 -
Dank je wel Orik voor je reactie!
0 -
Dank je wel Jan voor je reactie!
0 -
Marco,
Als nieuwe Logos Silver gebruiker ben ik ondertussen ook verdwaalt in de 'cursus snoepwinkel' van Logos. Los van het goede advies van Jan Krohn, ben ik benieuwd of jij de uitgang van het doolhof hebt gevonden en of je nog wat tips kunt geven. Bedankt.
0