OT: Nieuwe editie Herziene Statenvertaling

Page 5 of 5 (89 items) < Previous 1 2 3 4 5
This post has 88 Replies | 5 Followers

Posts 316
Luuk Dondorp | Forum Activity | Replied: Mon, Jun 17 2019 10:13 PM

The competitor which has the Herziene Statenvertaling HSV is available again in the EU:

Luuk

Posts 316
Luuk Dondorp | Forum Activity | Replied: Sun, Jun 30 2019 9:51 PM

@ Thomas,

Today it is the 1st of July, the 2nd half of 2019. Are you still confident that we will have the Herziene Statenvertaling in Logos format this year?

Really looking forward to it!

Luuk

Posts 1
C. van Atten | Forum Activity | Replied: Fri, Aug 2 2019 12:19 PM

Kan iemand mij helpen met het Logos Bijbel programma?

Kees van Atten, Leiden.

cvanatten@planet.nl

Posts 1246
HJ. van der Wal | Forum Activity | Replied: Fri, Aug 2 2019 12:35 PM

Shalom C. van Atten!

Allereerst van harte welkom op het Logos-forum.

Hebt u een vraag over een specifiek onderwerp of over de Logos-software in het algemeen?

Posts 316
Luuk Dondorp | Forum Activity | Replied: Fri, Aug 30 2019 11:44 AM

Dear Thomas ,

Looking forward to an update regarding the availability of the Herziene Statenvertaling in Logos format. Can you inform us about this. The wait is getting longer and longer..and 2019 is going along fast!

Luuk

Posts 224
Hans van den Herik | Forum Activity | Replied: Sat, Aug 31 2019 12:01 AM

Luuk, I'm afraid you're calling "in the desert". No voice, no attention so far.

Hans

Posts 1246
HJ. van der Wal | Forum Activity | Replied: Sat, Aug 31 2019 1:43 AM

Het is inderdaad een woestijnervaring, maar ik blijf vertrouwen houden.

Op 27 mei heb ik in Giessen kort gesproken met Ben Misja, de andere Duitstalige Logos-medewerker. Hij kon niets zeggen over de voortgang van de HSV - het is ook niet zijn afdeling - maar hij was er wel op voorbereid dat de Nederlanders in de zaal hierover vragen zouden stellen. 

Posts 224
Hans van den Herik | Forum Activity | Replied: Sat, Aug 31 2019 1:47 AM

Was Giessen interessant? Ik het erover geaarzeld te gaan.

Ik een poos terug Thomas (en Bob. Pr.) persoonlijk gemaild. Toen kreeg ik een heel positief bericht. Maar dat is al weer een half jaar geleden.

Hans

Posts 1246
HJ. van der Wal | Forum Activity | Replied: Sat, Aug 31 2019 2:11 AM

Het seminar in Giessen was bedoeld voor beginners. Ik ben samen met een collega erheen gegaan en wij hebben een prima dag gehad, maar het was zonde van je tijd geweest als je het niet met iets anders kon combineren. Ik weet zeker dat jij als gevorderde gebruiker eenzelfde instructieavond zou kunnen organiseren.

Ben Misja raadde mij ook aan om Thomas persoonlijk te mailen. Ik ben er uiteindelijk niet toe gekomen om dat te doen, maar zo na de vakantie is misschien wel een goede tijd om dat alsnog te doen.

Page 5 of 5 (89 items) < Previous 1 2 3 4 5 | RSS