Update Nieuwe Bijbelvertaling
Bij de update van vandaag zat een bijgewerkte versie van de Nieuwe Bijbelvertaling.
Ik weet niet wat er precies bijgewerkt is, maar mij valt op dat de kleine woordenlijst achterin de NBV nu als een woordenboek functioneert (ook vanuit andere (Nederlandstalige) Bijbels). [Y]
Aan de andere kant snap ik niet waarom de drie bijlagen die na de woordenlijst komen, verdwenen zijn (1. Anders genummerde verzen, 2. Aanhalingen OT in NT, en 3.Parallellen OT en NT). Op mijn smartphone zie ik ze nog wel:
Comments
-
Ik zag de update ook. Positief signaal. Hopelijk komt er meer.
Het is wel jammer dat de inleidingen op de Bijbelboeken ook verdwenen zijn. Hopelijk komen die nog terug.
0 -
Kan het zijn dat de NBV alleen met Logos Now beschikbaar is. Ik kan het niet vinden op de website.
Hoop dat de HSV ooit nog eens naar Logos komt.
Luuk
0 -
Shalom Luuk!
De NBV maakte onderdeel uit van het SESB-pakket. Helaas is deze vertaling - evenals de Groot Nieuws Bijbel, de Willibrordvertaling en een aantal andere Bijbels in moderne talen - niet meer te koop bij Logos. Ontzettend jammer natuurlijk.
Het feit dat er na jaren eindelijk goed nieuws te melden is m.b.t. de Afrikaanse Bijbels geeft mij een beetje moed voor de toekomst.
Luuk Dondorp said:Hoop dat de HSV ooit nog eens naar Logos komt.
[Y][Y]
0 -
Helder! Dank voor je antwoord.
Luuk
0 -
hoi hoi!
Thanks for letting me know why I can't find them. I only have the NBG 1951.
Logos please put the Groot Nieuws back for sale. I really want to get it.
0 -
De Nieuwe Bijbelvertaling is weer te koop via Logos!
Nu maar wachten op de Herziene Statenvertaling...
0 -
Director, New Languages & Business Line Management
0 -
HJ. van der Wal said:
Nu maar wachten op de Herziene Statenvertaling...
En de Willibrordvertaling, voor de katholieken in Nederland.
0